پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فیلم‌های رایگان برای بچه‌ مدرسه‌ای‌ها

در طول 36‌ امین جشنواره فیلم فجر، مدارس سراسر کشور می‌توانند دانش‌آموزان خود را به رایگان به تماشای 5 فیلم کودک و نوجوان ببرند.
به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مدارس استان تهران برای استفاده از این برنامه و انجام هماهنگی حضور دانش آموزان خود در سالن‌های سینما می‌بایست  از طریق شماره تلفن: 75259000-021 اقدام کنند.
همچنین مدارس استان‌های مختلف نیز از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان مربوطه می‌توانند از شرایط نمایش رایگان 5 فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بهره ببرند.
«قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف‌ها»، «فیلشاه»، «دزد و پری 2» و «شکلاتی» به مدت پنج روز از 14 تا 18 بهمن ماه سال جاری در سالن‌های اصلی سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر در تهران شامل سینماهای: تماشا، کیان، راگا، ماندانا، استقلال، اریکه ایرانیان، مگامال 1،  جوان، چهارسو1، فرهنگ1، گراند سینما کوروش و سالن اصلی سینما آزادی و همچنین سینماهای منتخب نمایشدهنده فیلم‌های جشنواره در مراکز استان‌ها نمایش داده می‌شود.
جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها به همت کارگروه تخصصی سینمای کودک بنیاد سینمایی فارابی و همکاری تشکل تازه تاسیس "مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان" که توسط جمعی از فعالان سینمای کودک شکل گرفته و همچنین مرکز مردم نهاد "سامانه اردویی مدارس" و نیز مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور برگزار می‌شود.

ب س/ط ه

این مطلب را به اشتراک بگذارید